In the end I tried so hard,



sisådär nyvaken,
dagarna i enda, plugg hej
spanska prov imorgon,och efter som att jag somnade
så kan jag ju säga att jag ligger lite efter med pluggandet,
och datorn är en aning svår att slita sig ifrån, borde fan kasta
den i väggen och skaffa mig själv en aning med självdisciplin,

att jag skulle vila i turkiet och skita i mina läxor, var jävligt skönt och
smart drag, då, inte kanske nu :D
men va fan så jävla värt :D

Jag har sovmorgon imorgon, så nu ska jag ladda hela natten med som Spanischhhhhhhhhha :))


Som en oskriven bok,
blad efter blad
obundna, 
Jag vill kunna slita ut de gamla sidorna
kanske få tillbaka det förgångna
skriva om det,
göra om, göra rätt! 

jag vill kunna välja ut en dag, och leva om den och leva om den
dag efter dag, och jag har många dagar som jag skulle välja mellan,

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 09:32:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0